fredag 12. februar 2010

Ventetid

Etter vikariatet mitt som medialærer gikk ut så har jeg gjort lite annet enn å vente (og søke på jobber…) Ventingen har da i hovedsak gått på å få svar på de hundreogørten jobbsøknadene jeg har sendt, samt på å vente på den fine nye lappien jeg har i fanget ;)

I tillegg til å vente på jobb har jeg venta på OL (overraskelse!). Nå virker det derimot som all denne ventingen min kanskje tar slutt… jeg fikk lappien levert på døra igår, OL begynner ikveld med hopprenn før åpningsseremonien (klokka tre i natt… visse muligheter for at jeg sover da, skal sies…), og alle må krysse fingrene for at jobbventingen min snart er over den og!

That’s all!

Ble ikke noe bilde av Zelda i denne posten, men hun ligger på gulvet her å snorker, så hun er med hun og ;)

Ingen kommentarer: